Bergen Døvesenter kaller inn til årsmøte 17. mars 2022, kl. 18.00. Dørene åpnes 17.00 for registrering og enkel matservering.

Dagsorden kan ses til høyre. Medlemmer som har betalt kontingent for 2021 har stemmerett. Er du usikker om du er medlem? Ta kontakt med daglig leder. Årsmøtet er åpent for alle, men ikke-medlemmer har ikke stemmerett.

Viktige datoer som fra Bergen Døvesenter sine vedtekter, § 6:

1. Lovforslag skal sendes inn til styreleder senest seks uker før årsmøte. Fristen for dette årsmøtet er 3. februar
  2. Andre innkomne forslag skal sendes inn til styreleder senest fire uker før årsmøte. Fristen for dette årsmøtet er 17. februar

Forslagene sendes inn på styreleder Edvard Rundhaug sin epostadresse: edvard@bgds.no

I forhold til smittevern så vet vi ikke i dag hvordan situasjonen vil være den 17. mars. Vi vil vurdere det jevnlig, og må dessverre ta forbehold om at årsmøtet 17. mars kan bli utsatt samme dag, dersom det kommer store restriksjoner. Det er viktig at vi alle følger restriksjonene og blir hjemme ved symptomer. Vel møtt!

Del denne artikkelen